dag 2

30 juni 2013 - Roscoff, Frankrijk

Na een goed ontbijt hebben Seppe en ik Saint Pol De Leon verkend. Vicky en Tibo terwijl nog wat boodschappen gedaan. Nadien samen nog in Saint Pol De Leon gewandeld. Daarna met de fiets naar Roscoff gereden (naar Roscoff fietsen was nogal wat bergop het was een echt kuitenbijter.) waar we op een soort pier tot (letterlijk) in het water gewandeld hebben. Mama en Tibo hebben halverwege terug gekreerd want Tibo kreeg het koud. Seppe en ik zijn tot het einde gewandeld en daar stond Seppe met voeten bijna in het water. Dit is het pad dat bij laag water naar het eiland "ile de Batz" gaat. Eventjes later hebben we verder gewandeld in Roscoff en hebben Seppe en Tibo in het zand het gespeeld. Ze vonden het héél leuk. Dan terug naar Saint Pol De Leon (deze rit was minder zwaar via fiets gps andere baan genomen). Als we terug in ons huisje waren zijn Seppe Tibo en ik nog gaan zwemmen. 's Avonds zijn we nog een wandeling gaan maken aan la plage St Anna waar we gezocht hebben achter visjes, krabben en escaargots. Het was een leuke in het water tussen de rotsen en zeewieren. Spijtig genoeg geen visjes gezien, wel veel escargots. Na een leuke wandeling zijn we op een terras nog eentje gaan drinken en een ijsje gegeten. De jongens nog wat in het zand gespeeld. Het was een leuke dag. Het weer was eerst wat mistig, maar tegen de middag iets beter. In Roscoff was het op de pier in open zee toch wat frisser.